فروشگاه دیجی توی

فروشگاه اسباب بازی

فروشگاه دیجی توی

فروشگاه اسباب بازی

۱۷ مطلب در دی ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به دوربین‌های داخلی گوشی هوشمند، میکروفن‌ها و اسباب بازی فروشی در اصفهان استفاده از برنامه‌های کاربردی مرتبط برای جمع‌آوری PII مانند GPS یا اطلاعات پروفایل (مانند نام کامل کودکان، آدرس ایمیل و غیره) است (Ng et al., 2015؛ رافرتی و همکاران، 2015a؛ رافرتی و همکاران، 2017). به طور همزمان، سایر خطوط اسباب بازی های هوشمند برای پشتیبانی از ارتباطات بی سیم با استفاده از پروتکل هایی مانند بلوتوث، وای فای و NFC تبدیل شدند. تحقیقات و برنامه های کاربردی تجارت الکترونیک 39 (2020) 100922 این ویژگی های شبکه قابلیت های اسباب بازی های هوشمند را برای جمع آوری و پردازش داده ها

  • Digitoyshop Digitoyshop
  • ۰
  • ۰

حریم خصوصی آنها ذکر نشده بود (مک رینولدز و همکاران، 2017). در سال 2017، اسباب بازی فروشی در اصفهان بنیاد موزیلا وب سایتی را راه اندازی کرد که شامل حریم خصوصی نیست و هدف آن مشاوره دادن به مصرف کنندگان در مورد محصولات IoT است. این وب سایت شامل بخش خاصی است که بر روی اسباب بازی های هوشمند و سایر محصولات بازی اینترنت اشیا متمرکز شده است، مانند کنسول های بازی که می توانند به خدمات آنلاین متصل شوند. این سایت اطلاعات دقیقی در مورد برخی از محصولات، مانند Hello Barbie و Toymail Talkie (Toymail، 2019) ارائه می دهد. آنها شامل بحثی

  • Digitoyshop Digitoyshop
  • ۰
  • ۰

 فناوری و تحقیقات اخیر، ما هیچ اثر مرجعی در ادبیات مربوط اسباب بازی فروشی در اصفهان به مسائل کلیدی و راه‌حل‌های مربوط به حریم خصوصی و امنیت مرتبط با اسباب‌بازی‌های هوشمند پیدا نکردیم. در نتیجه، برای مثال، هنوز مشخص نیست که آیا مدل‌های عمومی اینترنت اشیا اعمال می‌شوند یا خیر. بنابراین، این مطالعه به دنبال کمک به سوالات تحقیق زیر است: 1. چه خطراتی برای حریم خصوصی کودکان هنگام استفاده از اسباب بازی های هوشمند مورد توجه قرار گرفته است؟ 2. کدام راه حل های کاهش خطرات حریم خصوصی کودکان پیشنهاد شده است؟ برای جمع‌آوری اطلاعات برای پاسخ به سؤالات پژوهشی

  • Digitoyshop Digitoyshop
  • ۰
  • ۰

 گرافیک کامپیوتری، 2019. [24] Mo K، Zhu S، اسباب بازی فروشی در اصفهان Chang A X، Yi L، Tripathi S، Guibas L J، و همکاران. Partnet: یک معیار مقیاس بزرگ برای درک اشیاء سه بعدی ریز دانه و سلسله مراتبی. در مجموعه مقالات کنفرانس IEEE در بینایی کامپیوتری و تشخیص الگو. 2019. [25] مک کینلی اس. لوین ام، درون یابی اسپلاین مکعبی. College of the Redwoods, 1998. 45(1): p. 1049-60. https://doi.org/10.1142/9789812813381_0003. مجله پیش اثبات [26] Alexa M. ادغام اشکال چند وجهی با ویژگی های پراکنده. در Proceedings Shape Modeling International'99. کنفرانس بین المللی مدل سازی شکل و کاربردها. 1999. IEEE.

  • Digitoyshop Digitoyshop
  • ۰
  • ۰

 مهم نرخ تبدیل هستند عبارتند از: محصولات توصیه‌شده، سئو سایت در اصفهان محصولات ویژه، نماد سبد خرید و ارائه پیوند به صفحات سایت. ارائه پیوندها به صفحات سایت یک ارتباط منفی قوی با نرخ تبدیل دارد (β = -2.900، p = 0.011) و تنها ویژگی طراحی است که ارتباط منفی قابل توجهی را با نرخ تبدیل در مرحله خوشامدگویی به بازدیدکننده نشان می دهد. گلها تنها متغیر کنترلی است که در تمام مدلهای رگرسیون معنادار آماری را نشان می دهد. نتایج مدل مرحله استقبال از بازدیدکننده نشان می‌دهد که تعامل اولیه برای تبدیل به خرید مهم است. محصولات

  • Digitoyshop Digitoyshop
  • ۰
  • ۰

 W، Tal A، و همکاران. مدل سازی با مثال در معاملات و اسباب بازی فروشی در اصفهان ACM روی گرافیک (TOG). 2004. ACM. https://doi.org/10.1145/1015706.1015775. [4] Chaudhuri S، Kalogerakis E، Guibas L. Koltun V. استدلال احتمالی برای مدل‌سازی سه بعدی مبتنی بر مونتاژ. در ACM Transactions on Graphics (TOG). 2011. ACM. https://doi.org/10.1145/1964921.1964930. [5] Jain A، Thormählen T، Ritschel T. Seidel H P. بررسی تغییرات شکل با تجزیه مدل سه بعدی و نوترکیب prt-bsed. در گرافیک کامپیوتری Forum.2012.WileyO line Library. https://doi.org/10.1111/j.1467- 8659.2012.03042.x. [6] Chaudhuri S. Koltun V. پیشنهادات مبتنی بر داده برای پشتیبانی از خلاقیت در مدل سازی سه بعدی. در ACM T ansactions on Graphics (TOG). 2010. AC

  • Digitoyshop Digitoyshop
  • ۰
  • ۰

 به روش ur. 8. نتیجه گیری یک روش طراحی الگوی ک و اسباب بازی فروشی در اصفهان ارآمد برای اسباب بازی های مخمل خواب دار در این مقاله ارائه شده است. الگوی کامپوننت محور برای استفاده مجدد از دانش طراحی اسباب بازی و سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی معرفی شده است. با یک کتابخانه الگو، خطوط s am را می توان به طور خودکار بر روی یک مدل سه بعدی مطابق با الگوهای r tri v d ایجاد کرد. خطوط درز، سطح مدل سه بعدی را به چند تکه صورت تقسیم می‌کنند و الگوهای دو بعدی نهایی با صاف کردن تکه‌های سطحی به

  • Digitoyshop Digitoyshop
  • ۰
  • ۰

 

شکل آنها اندازه گیری می شود. برای یک جزء هدف، و اسباب بازی فروشی در اصفهان ویژگی‌های sha e آن استخراج می‌شود و فاصله بین و هر کدام در کتابخانه قالب محاسبه می‌شود. فاصله بین دو توصیفگر به صورت زیر محاسبه می شود [18]: ( , ) = 100(1 − ∑ =120| − | ) (7) 2√10 که در آن ‖ ‖ = ‖ ‖ = 1، و 20 (20 =1| |) = 210. شباهت ساختار اگر دو جزء دارای تعداد خطوط متقاطع یکسانی باشند و خطوط در موقعیت های مشابه قرار گیرند، در نظر می گیریم که ساختارهای مشابهی دارند. برای جزء

  • Digitoyshop Digitoyshop
  • ۰
  • ۰

 آنها به کاربر پیشنهاد کرد. جین و همکاران [5] یک سیستم اسباب بازی فروشی در اصفهان مدل سازی سه بعدی را برای سنتز مدل های جدید با ترکیب مجدد قطعات با سلسله مراتب و اطلاعات تماس پیشنهاد کرد. Chaudhuri و Koltun [6] یک رویکرد مبتنی بر داده را برای ارائه پشتیبانی خلاقانه از مدل های سه بعدی به کاربران با محاسبه ارائه کردند. کیم و همکاران [7] مشکل استخراج قطعات از خوشه‌های مدل ساختاریافته و بدون برچسب را با استفاده از یک الگوی اولیه حل کرد. شو و همکاران [8] یک الگوریتم بازسازی سه بعدی مبتنی بر مثال را برای تولید

  • Digitoyshop Digitoyshop
  • ۰
  • ۰

 برای دو جزء متقاطع، برخی از قسمت های آنها روی هم قرار گرفته و اسباب بازی فروشی در اصفهان نامرئی هستند. سطوح نامرئی را باید نادیده گرفت، در غیر این صورت، سطح یک مدل سه بعدی را نمی توان به درستی به چندین تکه تقسیم کرد و الگوهای دو بعدی نهایی نمی توانند الزامات طرح را برآورده کنند. بنابراین لازم است خط متقاطع روی دو جزء روی هم قرار گیرند تا سطوح مرئی و نامرئی از هم جدا شوند. یک خط متقاطع را می توان به عنوان یک

  • Digitoyshop Digitoyshop