اسباب بازی فروشی در اصفهان بهترین اسباب بازی فروشی در اصفهان
24.11
محیط کودکان مملو از پیام هایی است که دختران و پسران اساساً انواع مختلفی از اسباب بازی فروشی در اصفهان را دوست دارند. کتاب داستان (بری و ویلکینز، 2017؛ گودن و گودن، 2001)، بازاریابی اسباب بازی (بلیکمور و سنتر، 2005؛ مورن، گرینفیلد، یونگر، و بوید، 2016؛ رایش، بلک، و فولیاکی، 2018)، تلویزیون (دیویس، 20) ؛ کالنبرگ و هاین، 2010؛ لیپر، برید، هافمن، و پرلمن، 2002، و فیلم ها (آرنولد، سیدل، و دلونی، 2015؛ استریف و داندز، 2017) بازنمایی های کلیشه ای از علایق پسران و دختران را به تصویر می کشند. به عنوان مثال، بخش دختران در وب سایت فروشگاه دیزنی دارای رنگ های صورتی و بنفش، جواهرات و لوازم آرایشی است، در حالی که بخش پسران دارای رنگ های قرمز، سیاه و قهوه ای، اسباب بازی های ساختمانی، سلاح ها و وسایل نقلیه است (Auster & Mansbach, 2012). ).کودکان نیز در خانه های خود در معرض کلیشه ها هستند. از ابتدای کودکی، والدین اغلب اتاق پسران و دختران را با اقلام کلیشهای جنسیتی پر میکنند: اتاقهای پسران معمولاً تجهیزات ورزشی، وسایل نقلیه و رنگ آبی را نشان میدهند، در حالی که اتاقهای دختران معمولاً جواهرات، عروسکها و رنگ صورتی را نشان میدهند. (MacPhee & Prendergast، 2019؛ Pomerleau، Bolduc، Malcuit، & Cossette، 1990؛ Witt، 1997). والدین همچنین تمایل دارند برای فرزندان خود اسباب بازی های کلیشه ای جنسیتی بخرند (Weisgram & Bruun, 2018) و درخواست های فرزندان خود را برای هدیه های کلیشه ای رد کنند (اتاگ و لیس، 1992؛ رابینسون و موریس، 1986). علاوه بر این، والدین - حتی آنهایی که انگیزه های برابری طلبانه دارند - اغلب پسران خود را به سمت فعالیت های کلیشه ای مردانه و دوری از فعالیت های کلیشه ای زنانه و اسباب بازی فروشی در اصفهان سوق می دهند.
- ۰۰/۱۱/۲۴